Sari la conținut

Secțiunea de JOCURI

Punem la dispoziția Dvs. o multitudine de jocuri pentru PC de toate categoriile, pornind de la acțiune până la jocuri de strategie. Toate aceste jocuri le găsiți în secțiunea jocuri din categoria Download Zone.
Click pentru detalii

Secțiunea de FILME

Punem la dispoziția Dvs. o multitudine de filme de toate categoriile, pornind de la Acțiune până la jocuri de Thrillere. Toate aceste filme le găsiți în secțiunea FILME din categoria Download Zone.
Click pentru detalii
Informații
  • Despre proiect
  • Conținutul pe care vi-l oferim este unul de calitate, foarte informativ și foarte util. Aveți posibilitatea de a descărca o multitudine de resurse, cât și jocuri sau filme. Totodată puteți vizualiza și o multitudine de tutoriale și noutăți din orice domeniu.
  • Despre noi
  • Echipa noastră dorește să vă țină mereu la curent cu ultimile noutăți, dar și să vă ofere o experiență plăcută pe acest forum.
  • Bun venit pe Resursele.ro!

    Bun venit pe Resursele.ro! Pentru a avea un acces total la forum și pentru a beneficia de:

    • Navigarea pe un forum bine pus la punct și fără nici un fel de întrerupere
    • Privilegiul de a-ți face noi prieteni si de a învăța lucruri noi
    • Șanșa de a face parte din staff și dintr-o comunitate sigură
    • Posibilitatea de a învăța tot ceea ce nu cunoști
    • Șanșa și sprijinul de a-ți dezvolta planurile în lumea internetului și mai mult.

    Te invităm să te Înregistrezi acum pe forumul nostru, să ne cunoaștem și să ne începem împreună aventura și colaborarea pe internet!

GoFUS

Tutorial - Crearea unui pickup

Postări Recomandate

Salutari, astazi m-am decis sa fac un tutorial simplu pentru incepatori, poate majoritatea deja stiu lucrul asta dar unii nu, cum sa creem un pickup?

 

  • Pasul 1 - Definirea

Imediat dupa include-uri adaugam definitia unui nou pickup, mai pe limba tuturor botezam pickup-ul, cum facem asta?

Adaugam urmatoarele:

new pickupnou; // in loc de pickupnou puteti pune orice nume doriti acesta este doar un exemplu.
  • Pasul 2 - Adaugarea Acestuia in joc

Mergem la OnGamemodeInit si adaugam urmatoarele:

pickupnou = CreatePickup(tipul, model,x, y, z, -1;

Exemplu:
pickupnou = CreatePickup(1274, 1, 2291.7900, -1438.1653, 21.3438, -1);

Tiul reprezinta id-ul obiectului pe care doriti sa il folositi.

Modelul reprezinta id-ul modelului de exemplu: 2 inseamna ca acesta dispare cand intrati in el si apare peste 30 de secunde. 1 inseamna ca acesta nu dispare niciodata.

X, Y, Z - Coordonatele respective.

Virtual World-ul reprezinta lumea in care acesta sa apara, se foloseste -1 ca acesta sa fie vizibil in toate vw-urile.

  • Pasul 3 - Atributia acestuia (Obtional)

Daca doriti ca atunci cand un jucator intra in pickup-ul respectiv sa se intample ceva atunci puteti folosii aceasta optiune.

Mergeti la public OnPlayerPickUpPickup si adaugati urmatoarele:

{
    if(pickupid == pickupnou) // Aici se verifica daca jucatorul este in pickup-ul respectiv
    {
        // Iar daca acesta este atunci acesta o sa primeasca 100 de dolari
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Ai primit 500 de dolari pentru ca ai intrat in pickup-ul magic!"); // Jucatorul primeste mesaj ca a primit banii.
        GivePlayerMoney(playerid, 500); // Trimiterea banilor
      return 1;    
}

Puteti adauga ca acesta sa faca orice alt ceva, aceasta optiune este optionala, se poate folosii doar la adaugarea unui pickup urmat de un 3dtextlabel.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pickup-urile sunt destul de folositoare, poate mai vii si cu altele mai interesante!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×